Krvavá horečka

Název: Krvavá horečka

Originální název: Bloodfever

Autor: Karen Marie Moning

Počet stran: 358

Nakladatelství: Jota

Mac už si pomalu zvyká na to, že její život není zrovna normální, že je obklopena světem Dananů a na každém rohu na ni může hledět nebezpečí. Navíc je jí již známo, kdo je vrahem její sestry Aliny a touha po pomstě se stále zvyšuje. Na scéně se objevují další podivní hrdinové a dozvídáme se trochu víc o tajemném Barronsovi, který Mac využívá jako detektor dananských předmětů…

Mac
sama o sobě prošla změnou a je teď o něco lepší, než na začátku. Z poněkud naivní, rozjívené Američanky se stává bojovnice s odhodláním v krvi. Už se jen tak něčeho nelekne, nabírá sílu a odvahu a její nová osobnost má ambice získat mnohem větší oblibu u čtenářů. Barrons je stále záhadný a odmítá o sobě něco prozradit, ale přece jen se o něm něco dozvídáme. Netuším, co si o něm myslet, chtěla bych už vážně vědět, co je zač, ale svým způsobem ho mám fakt ráda. Pak je tu V’Lane, Danan zabíjející sexem, kterého mám vlastně taky ráda. Nemůžu se rozhodnout, kterého z nich bych měla mít raději.

Krvavá horečka mě rozhodně nezklamala. Moningová nabízí ještě větší dávku dobrodružství, akce a napětí a stejně jako u prvního dílu jsem byla nucena číst dál a ohromně mě to bavilo. Po přečtení jsem přímo umírala touhou po dalším dílu a tahle série se mi stala lehce návykovou. Někomu styl autorky nesedne, mně se ale její styl psaní moc líbí a dobře se mi čte.

Tahle série se rozvíjí velmi dobře a já si jí hodně oblíbila. Tento díl byl ještě o krapet lepší než první a já si jej na sto procent užila.

rdjžtrdjžtrdjžtrdjžtrgrggg

Děkuji KNIHCENTRUM.CZ za poskytnutí recenzního výtisku